08 april, 2009

Hjemmelaget "lampe", stemningsbilder fra heimen, påskeferie og Voss neste!

Hvem har sagt at lamper må lyse... Jeg hadde så lyst på en ny lampe, og fant ut jeg jo like gjerne kunne lage en! Den lyser riktignok ikke like bra som en vanlig lampe, men jeg synes i grunnen den tok seg godt ut i gangvinduet vårt! :)

En trekvist ble malt hvit og tre brukte spotpærer ble festet med ståltrådoppheng under kvisten. Enkelt og dekorativt! Eller? ;)

Jeg kan ihvertfall være ganske så skråsikker på at DENNE "lampen" finnes det bare én av!

Så noen stemningsbilder fra heimen...

Her er det god stemning hver kveld!

Går aldri tom for telys... Må ha det, bare MÅ ha det!

Tenn lys, to lys skal skinne, for kjærlighet og fred...

I kveld sitter vi foran peisen på denne fjellgården... Gården har vært i Lars sin familie i mange år, og for drøye to år siden flyttet svigers opp dit! Den gamle fjellgården fra 1860 er virkelig magisk!

Vi er i full pakking, men ikke alle stresser like mye som Frøken Vinden... har man påskeferie, så har man påskeferie!

Ønsker dere alle en fantastisk påskeuke! Varm og god påskeklem fra Maria.

17 kommentarer:

Murmels mamma sa...

Hannibal er heeeeerlig!
God påske!!!

Hulda sa...

Så kreativ du er! :) Den fjellgården så kjempefin ut, kan tenke meg dere trives der.

Monicas sa...

smart du e..koselig dåkker har det..go påske

moa sa...

hei,hei..
herlig lampe, koselige stemningsbilder hos deg - og verdens kuuuuleste hund!
kos dere masse i påskeferien -
nyt dagan!
moaklem

Photo-Me-Life sa...

Du er altså sååå kreativ du, skulle hatt en liten dose av deg:)

Havfruen sa...

Hannibal stresser ikke iallefall:) Stedet i Voss ser utrolig flott ut gitt. Nyt det! Ja t-lys og talglys er et must. Her på hyta brenner det ca 30 flammer på kveldstid!! Må ha det..helt enig..
Kos deg i påska Maria. Vi sitter foran peisen og ute bøttregner det.
Tobias kommer imorgen, så vi har støvsuget hytta for hundehår:)
Klem fra Major & Mossan

Tovepia sa...

Ser ut som dere får ei kjempetrivelig påske på den flotte fjellgården! Her brennes telys året rundt, det må jeg også ha. Kos dokker i påska!

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig innlegg som alltid :-)

GOD PÅSKE!
Klem jorid

Birgitta sa...

Hei Maria, Lars og Hanniballlll!

Så koselig å se dere i Frognerparken!
God påske til dere alle tre.

Klem fra Birgitta

GundaM sa...

Den lampa var rå!!! Knallstilig og din!

ha en fin påske videre Maria!

Anonym sa...

For en vakker gård.. skjønner godt at du kaller den magisk.. tenk for en sjel det er i de veggene!!!

Klart man skal slappe av i påskeferien.. ser ut som Hannibal har skjønt det:o)))

Håper dere koser dere maaasse og at dere har like deilig vær som oss..

Påskeklem fra mæ...

LIVS LYST sa...

Ja, hehe.. en lampe som ikke lyser. Hihi. Men artig var det da! Så får du heller tenne noen stearinlys. Og det ser jeg jo at du allerede har gjort!

Ha en fin dag videre.
Hilsen Ljo

Elin Osa Søreng sa...

Herlig lampe! Og du-verden for en sjarmerende fjellgård!!! Og Hannibal... VAKKER! Håper dere har hatt det flott i påska, og at de siste dagene blir late og gode! Klemmer

irina sa...

Ja du maria du marie...du er en av one kind.
Alle kreative krumspring hodet ditt har !!

Her inne blir jeg altid i godt humør :)

Kos og klemz

h.espe sa...

Du er jommen kreativ altså - så herlig "lampe"..!

Håper du har hatt en herlig påske. Til tross for dårlig vær gjennom hele påskeuken, har jeg kosa meg masse. Deilig bare å kunne slappe av og nyte!!!

Ha en fin dag videre!

Klem fra Hildegunn

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja jeg har fått med meg at du har en bokser. Har smilt mye av den. Morsomt med dyr. Planen er å selge den i porselen, men nå står den igjenn på hytta. Skal tipse deg om jeg gjør det.

Den gamle fjellgården var jo virkelig magisk. Tenk å ha en slik plass å besøke da... Mye spennde du viser. Skikkelig kreativ lampe.

Ha en fin uke
klem

Erótica - Nina Capucci sa...

Hannibal is very beautiful. I wish hug it.