09 november, 2008

Bryllup og sånn

Jeg kjenner jeg er i både julemodus og bryllupsmodus for tiden... Går litt i surr med planlegging av både utstilling, julegaver og bryllup kjenner jeg. Igår kom jeg forresten på en kjempefin idé til bordkort, som kommer til å passe veldig bra inn på "Låven" på Bærums Verk.

Jeg kjøpte små bunter med kvister på Panduro Hobby, som var bundet sammen, også surret jeg håndlaget papir rundt bunten slik at kvistene stakk ut på sidene. Papiret festet jeg med en halmtråd som jeg knøt i den ene enden. Så skrev jeg navnet på papiret med sølvpenn, og det ble rett og slett kjempefint! Det nydelige håndlagde papiret fikk jeg av Vibeke, min svigermor, og det passer perfekt til denne anledningen. Papiret er forøvrig laget av knuste røtter iblandet små blader og barnåler, som utgjør en nydelig tekstur i papiret. Bladene er formet som små hjerter! Søtt! Jeg koser meg med forberedelsene!

Ingen kommentarer: