24 november, 2006

Dansekongen Kristian!

Kristian vant
i "Skal vi Danse"! Dagens program var det beste så langt denne sesongen, og det ble en fantastisk siste dans både for Susann Goksør og Kristian Ødegård. Begge parene fikk full score! Tårene mine trillet da Susann Goksør, med sitt nydelige "svev" satte prikken over "i"-en på kveldens fantastiske show. Låten hun danset til var "Time of your life" fra filmen Dirty Dancing, noe som sikkert bidro litt til tårene...

Førstkommende tirsdag er det forøvrig også finale i "So You Think You Can Dance", noe som blir vel så spennende. Blandt fire gjenværende fantastiske finalister har jeg tre favoritter, så jeg er rimelig sikker på at jeg uansett blir fornøyd med resultatet. Gleder meg!

Hva skal jeg gjøre når de eneste programmene jeg
følger med på er over... :( Danse selv, kanskje? ;)

1 kommentar:

Marias skriblerier sa...

Hemhem... skal tenke på saken :) en titt og man er hekta', eller?