04 januar, 2012

Dagens forelskelse ♥

Da jeg tittet innom tilbudssidene til Epla igår, så fant jeg noe helt vidunderlig søtt, og jeg MÅTTE bare slå til... Kjøpte denne skjønne tyllkjolen fra LilleJen til snuppas 1-års dag. Må jo ha body og strømpebukse under såklart, kanskje jeg til og med bare bruker den som et skjørt. Men fargene og konseptet var så morsomt og nydelig på samme tid, at jeg simpelten ikke kunne la kjolen unnslippe. Kostet bare 240 kroner også! :)



Tror frøkna' kommer til å smelte hjerter når hun tasser rundt i denne...

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Oi.....den var virkelig lekker Maria:))) Håper vi får se et bilde av jenta di i den:)
Ha en fin dag, klemmings:)

AlottesVerden sa...

For en nydelig kjole...herlige farger:)
Godt Nytt År til deg og dine...gleder meg til å følge bloggen din videre i det nye året:)

Ann-Charlotte

Snertne sneller og små nøster sa...

Er nok ingen tvil om at hun kommer til å smelte hjerter nei :-D

Ha det godt - klem Siv