18 desember, 2011

Vedkubbe + en passe god idé = JULEPYNT

En vedkubbe hvisket til meg fra vedkurven: "Ikke brenn meg opp snille deg, ikke brenn meg opp..." Og hvem har vel hjerte til å varme seg på en vedkubbe som ber på sine kvister om å bli spart? Ikke jeg ihvertfall! Så da måtte jeg gå inn i tenkeboksen i noen dager, og da jeg kom ut av boksen hadde jeg en artig idé om hva vedkubben kunne brukes til...


Noen strofer fra en julesang ble skrevet med dymo-bokstaver på et tykt kort, og deretter puttet ned i en sprekk på vedkubben. Vips! Hjemmelaget julepynt på 1-2-3 :)

Julen nærmer seg, og både julegaver og julestemning er i boks. Ser frem til den lune julekosen med god mat og de søte små hendene til snuppa som krafser på smånisser, julepynt og gaver.

Fin førjulstid til dere!

3 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Så artig :-) Det var bra du hørte den da ;-)

Ha det godt - klem Siv

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Kult. Skal ikke så mye til nei. Bare en kreativ sjel da;)
Klem

Ann-Kristin sa...

Åj, det var kjempeflott! Burde ha meg ein tur i garasja og lytte litt:)