09 januar, 2011

Hjemmelaget teppe og skjør som et snøfnugg

Endelig ferdig! Litt småstolt over at jeg faktisk har avsluttet et hekleprosjekt... Ikke særlig avansert, men jeg er allikevel fornøyd med resultatet. Liker så godt fargene! :)

Har bare heklet enkle lapper som er sydd sammen, og avsluttet med en heklekant rundt hele teppet.

Lille kanin prøvesitter teppet!

Garnet er fra Drops - herlig babymerino!

Lys mintgrønn og lyserosa var en god kombinasjon synes jeg!

Tenk, snart skal tulla få prøve teppet...

VENTETID
Jeg pusler med småting for å få tiden til å gå, men noen ganger "mister jeg motet", og jeg får følelsen av at tiden har frosset fast. Jeg er sliten og utålmodig og skjør som et snøfnugg. Tårene sitter løst, mange følelser og tanker om alt mulig. Hvordan blir fødselen? Er Isabel frisk? Blir jeg en god mamma? Glede, angst og forventning slår kolbøtte i magen min, og jeg kjenner en svak dirring i knærne. Redselen for det ukjente. Men det skal nok gå bra, vi er jo skapt for dette! En dag av gangen og plutselig så er øyeblikket her. Jeg skal være så sterk jeg bare kan, det må jo være bra nok?

Januarhilsen ifra Snøfnugget.

6 kommentarer:

Malin - mine gleder - sa...

Så flott det ble - ble jo sååå fint :D Nurket blir nok kjempe glad :D

Flott blogg - la deg til på følger :D

Håper du får en fin uke :)

Christina sa...

Utrolig fint teppe! :)
Skal se om jeg får til å hekle selv... Hihi.. Får se..

De følelsene du har er veldig typiske for førstegangsmammaer! :) For å si det sånn, du finner ut av det når du står i det! Det er ingen som kan forberede deg på det, fordi alle er forskjellige og opplever ting ulikt. Uansett håper jeg du får en fantastisk opplevelse.. Og nyt tiden.. :) Det er helt fantastisk å bli mamma, på godt og vondt! Hihi..

Kos deg! Stor klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fint det ble :-) Forresten, kommer du snart.....herlig <3 Eldstetøtta mi fylte 20 i dag hun, men jeg syns ikke det er lenge siden jeg gikk som deg og venta :-D

Ha en fin kveld - klem Siv

Katrine sa...

Så nydelig teppe! Lykke til i siste innspurten av svangerskapet. Spennende tid!

Frieblonder sa...

Så nydelig teppe du har laget!

Og til tankene dine; jeg har ingen erfaring selv, men jeg tror du kommer til å klare dette kjempefint! Og Isabel kommer når hun er klar:)
Lykke, lykke til!

klem fra frieblonder

wedding favours sa...

what a beautiful cover ...it reminds me of my childwood....lovely