22 desember, 2010

Gravidfoto og magestatus

Min kjære og jeg har vært hos Famefotografene og fått knipset noen gravidbilder. Det aller fineste bildet blir for privat å vise frem, selv om jeg gjerne skulle ha delt det med dere. På bildet lå vi på ryggen med nakne overkropper, holdt hender og var pakket inn i et hvitt silketeppe... Veldig fint! Det kommer opp på veggen her hjemme på nyåret. Nedenfor ser dere noen av de andre bildene som ble tatt.





STATUS MAGE:
Snart 35 uker på vei... Det begynner å bli tungt nå! Bare å kle på skrotten for turgåing med Hannibal er ei stri, gjennomsvett og supertissatrengt før jeg er ute av døra... Og nattesøvn, hva er det igjen??? Nå vil jeg at tiden skal gå styggfort frem til termin, og hvis noen så mye som nevner at jeg "må smøre deg med tålmodighet", ja da er det fare for at jeg tyr til vold!!! Hvor er det man smører den tålmodigheten egentlig??!

Vel, snart er det julaften, det blir nå ihvertfall kos :)
Ha fine førjulsdager folkens!

Tuddelitu.
M.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

så koselig da... riktig god jul til dere !! hilsen magny

Murmels mamma sa...

Så utrolig fine bilder dere har tatt! :)

Kjenner til det med tålmodighet...Hadde lyst til å klappe til dem som sa det jeg også. Spesielt de som gnåla om "Du kan like gjerne innstille deg på overtid med enn gang så blir ikke dagene så lange". Særlig. Dagene blir lange på slutten uansett. Det eneste jeg skal gnåle om som alle med barn sa til meg er at ALT er verdt det til slutt.