09 november, 2010

Hvordan kamuflere en flekk på en kreativ måte...

Flekker på klær som ikke går bort er irriterende... Og hva gjør man når man får flekker på kooooooseplaggene sine?! Da tar man frem tekstilpennen og tegner litt! :)

En av mine singleter med og "uten" flekk!
Denne lille figuren bor nå på singleten min, og jeg kan med sikkerhet si at ingen har maken! ;)
Kosegenseren min hadde fått noen brune flekker på seg som ikke gikk bort, og selv om genseren var ren når jeg tok den på meg, så føltes den møkkete... Men ikke nå lenger! Ser du de brune flekkene? ;)

Og kosegenseren er pakket på kroppen i skrivende stund :) Godt den er romslig så magen får plass!

Ha en fin kveld!
Hilsen Maria.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Gratulerer med baby på gang! :) Har vore innom bloggen din av og til, i tilfelle du hadde lagt ut noko om kreative ting du har funne på. Du er inspirerande - kjekt å sjå at du skriver igjen, om ikkje anna enn om baby og den slags. Kjekt det og ;-) Lykke til!

Eple sa...

Veldig god idé! Og kjempevittige figurer :-)

Unknown sa...

Haha, så lurt og så kult:))
Flott mage ♥

Klem Line

Snertne sneller og små nøster sa...

Så lurt :-) Det er irriterende å få flekker på klær - og som du sier, det føles ikke helt rent selv om de er vaska. Jeg har også brodert perler på klær som har fått flekk :-D

Ha det godt og klem fra Siv

Hos Tromsdal sa...

Ei venninne av meg gjorde nettopp dette en gang da hun reiste med fly og sølte på seg ^^, Genialt på funn ^^, Figuren du har tegnet er helt hærlige :D

Alven sa...

Hei :-) Leeenge siden sist! gratulere med svangerskapet :-) Så spennende :-) Kreativt og tøft påfunn med figurer på gensere :-)

Ha en fortsatt flott uke

Linda sa...

Hei Maria! Så artig at du er tilbake her igjen!...og med baby i magen å greier ;O)
Grattis, kjempeartig!
Jeg har selv hatt en lengre bloggepause, det bare ble slik.
Men nå er jeg i gang igjen med en helt ny blogg, blir veldig glad om du vil besøke meg der også!

Klem fra Linda
(Lindas skattekammer)

Linda sa...

Glemte helt av å kommentere den artige måten å kamuflere flekkene på, kreativt og kult!

Violetta sa...

Så smart! Det har jeg aldri tenkt på en gang, men flekker derimot...ja det har vi! :)
Takk for koselig kommentar, og grattis med en baby-Isabel rett rundt hjørnet! Jeg kjenner allerede en vakker Isabel. Perfekt navn! :)

Karna sa...

Kjempe lurt...

Kine sa...

smart! Jeg skal prøve å gjøre det samme med noen av genserne til guttene :) Herlig!
Og sååå fin mage du har!