01 juni, 2010

Det er mye rart man kan ramme inn...

I min kreative "karriere" har jeg rammet inn mye forskjellig, og mitt siste stunt er nok litt i overkant rart for mange. Men jeg synes det ble sprekt, og det gjorde jammen min kjære også! :) Sa han ihvertfall... men det var kanskje bare for å være snill? ;)

Voilá! En gammel lampett i en gammel lopperamme er både annerledes og morsomt å ha på veggen synes jeg!

Lyset skinner så fint igjennom de gammelrosa skjermene!

Lampetten kjøpte jeg for 50 kroner på bruktbutikk, og rammen er et loppefunn.

Slik ser lampen ut når den er av og dagslyset flommer inn i gangen. Dekorativ nå også, men aller finest om kvelden :)


HUND SOM TERAPI
Trude Mostue sa en gang: "Det hadde vært lengre køer hos psykologene hadde det ikke vært for kjæledyrene våre." Det ligger mye sannhet i det. For min del stemmer ihvertfall det, for Hannibal, han er terapi for meg.



Når jeg gråter kommer han med snuten sin og dytter borti meg. Når jeg ler, så går han bananas og får meg til å le enda mer. Og når jeg bekymrer meg kommer han med en bamse og sier "mamma, lek med meg"... Når jeg snakker med han, så skakker han på hodet og lytter, nøye. Når jeg er tiltaksløs og slapp, gjør han rare ting og minner meg på at livet sammen med en boxer aldri er kjedelig!


Og når jeg kommer hjem er han alltid glad... Takk, vakre skapning, du som varmer føttene mine når de er kalde, du som tar meg med ut på tur, og du som alltid sitter trofast ved min side.



Takk for mange hyggelige kommentarer i forrige innlegg! London-turen var fantastisk, kommer noen bilder om ikke så altfor lenge... Håper alle har det bra og nyter det deilige sommerværet som har blitt sendt til oss!

Til slutt, noen visdomsord på veien:
"Life is not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain."

Ha en herlig uke!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Ahh nydelige voffen!

Artig kommet på med ramme rundt lampen, du er virkelig kreativ!
Klem fra meg.

Lena Celine sa...

He, he... så morsomt med innrammet lampe!!! Og veldig sant som du sier det med dyr og terapi.

Klemmer fra Lena

Unknown sa...

Fantastisk, rett og slett ramme inn en lampe, hahaha, bare du som kunne funnet på Maria:)

Herlig voffsen er ♥ Helt sant, hund er terapi!

Klem Line

Tove sa...

Sprekt påfunn....Likte rammen da.
Nydelig hund har du og.
Tror nok og at Trude har helt rett
i det hun sier.
Ha en fin kveld

Klem Tove

Tovepia sa...

Det BLE flott! Artig vri på både lampett og ramme;)

Enig med deg ang kjæledyr, så det hender virkelig jeg savner en hund...men skal holde meg i skinnet;)

Ha en finfin kveld i lampelyset;) Klem fra meg;)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig å lese kjærlighetserklæringen din <3

Så du var nevnt i Adresseavisens HJEM bilag på fredag. Artig å lese om noen man "vet hvem er"

Ha en fin kveld og klem fra Siv

Barbros lille verden sa...

Kjempeartig med lampe i ramme! Kreativiteten lenge leve :)
Nydelig vovs du har, savner det selv kjenner jeg!!
Klem fra Barbro

Missfryd sa...

Tøft og morsomt med innrammet lampett:-)
Kreativt!
Klem Ingrid

fru Stranden sa...

Så morsomt!

Kan med rimelig stor sikkerhet si at dette er det ikke mange som har! :)) Skulle hatt litt av den kreativiteten din iblandt!

Seba sa...

I love the photos of your dog. We had a Boxer when I was growing up. He was really sweet except that he always drooled all over the place. He lived to be 15 years old. Thanks

GR sa...

Hei Maria, ^_*
Kjenner dæ ikke,
men æ kjenner til den dellen med og bli utbrent.

Så æ tenkte æ bare ville oppmuntre dæ te, og ta den tida du trenger te og komme te hektane igjen. (^_^)

Husk at når en faller, er det ikke meningen man skal reise seg som den man var når man falt, men som en man er, bare enda sterkere.
Ganbatte kudanasai, - Lykke til..

Ps. kjempe flott side. (^_*)