11 mai, 2010

Rumpestikkestol + maling + papegøyestoff = ???

Dette tror jeg rett og slett må være det mest tragiske møbelet jeg noen gang har pusset opp... Hvem var det som egentlig kom på å ha klø-og-rumpestikke-ullstoff på kantinestoler??? Stolen kostet 40 kroner på bruktbutikk, men kunne jeg redde rumpene fra stikkedøden? To be continued...

FØR! Fysjameg sier jeg bare... Fysjameg!

ETTER! Rosa maling og nytt trekk gjorde susen det! Og nå kan alle rumper sitte her uten å bli rammet av stikkedøden...

Fargerikt og morsomt papegøyetrekk som ikke stikker!

Og som alltid, litt styling til slutt! ;)

Tatt på fersken!!! *fnis*

Jeg er i tenkeboksen om dagen, begynne å studere kanskje? Ergrer meg grønt, gult og lilla over at Interiørskolen hos NKI ikke er godkjent av lånekassen! Vel, vi får se hvor veien fører meg, akkurat nå er jeg åpen for det meste, kjenner jeg trenger en forandring. Ønsker dere alle en fin uke!

14 kommentarer:

irina sa...

ME LIKE !!!! men så er vi to rar da ........:D ha ha. men det stoffet vil jeg ha ???? hvor kjøpte du det ?

klem

Hulda sa...

Så flott forvandlig! Stolene ble jo skjønne. Likte både rosafargen og stoffet.

Kathrine 'Glimt' sa...

stor forandring ja... :)
jeg datt litt tilbake til slutten 80 begynnelsen 90 åra av det stoffet. Minner om sofaen vi hadde hjemme... ;)

... jeg vil også på skole ! Vanskelig å finne ut hva og hvordan! Lykke til med det.

Janne i Fagerlia sa...

Fantastisk forandring! Tror du må satse på estetisk utdanning om du velger skolegang.

Unknown sa...

Eg synst du skal ta interiørskulen uansett, etter det eg har sett på bloggen din sidan eg begynnte å lesa den (sidan innlegget om døra som blie veggkunst btw), har eg blitt veldig imponert over kva du kan få til med litt maling og eit gamalt møbel. I say go for it!

Foresten; stolane blei kjempe kule :)

Jorid + NOE Blog sa...

Superflott! :-)

Og den lille luringen ;-)
Ha en super dag vennen ♥
Klem

Anonym sa...

Den der ble superstilig!!
Vårklem fra Gro:)

Aino-Anette sa...

Ett lite tips.. NKF er godkjent av lånekassen, og har interiør bl.a. som du kan være interessert i..
:-)

Nin sa...

Snasne beskrivelser..Rumpestkkestol..He,he...Den ble jo lekker!!

Lars og Maria sa...

Takk for kommentarer!! :) Irina: Stoffet er dessverre bare en gammel duk kjøpt på loppis :(

Ingvild B sa...

Du er så flink!
Lurer på om jeg skal våge meg på å pusse opp en stol selv jeg...
Jeg har noen gamle å ta av for å si det sånn...
Hehe...

Mona på Mora sa...

Jeg fikk et tips om siden din fra ei venninne, og jaggu er jeg glad for det. Dette var en deilig uhøytidelig interiøroppussingloppisretrodiggerblogg, med humor og humør. Og også litt deilig å se at ikke alt må være hvitt! Tusen takk!

Hanna sa...

Hei, ser du har så fint design! Sliter så med mitt. Har du noen tips om html-koder?

Anonym sa...

Du har en helt fantastiske blogg. Nydelige bilder og god smak i alt du har laget selv.
Du har gitt meg mange flotte tips etter å ha sett gjennom bloggen din.
Kjempe bra:)

Klem!