14 mars, 2009

Stendekor, gummistøveloppbevaring og sofakos!

For en tid tilbake kjøpte jeg et par nett med små hvite stener på Panduro Hobby... Kjøpte også et enkelt lite sjablongbrett for blyant/tusj, samt en vannfast svart tusj. Og etter litt finurlig pirkepirk endte jeg opp med disse variantene!

Har vi nok lek og glede i hverdagen? Disse stenene minner ihvertfall meg på at "livet er en lek", en eneste stor fargerik ballbinge å base i!

Godt med slike påminnelser, er det ikke?

Masseproduksjon... Stenene skal jo brukes til en helt spesiell anledning! ;) Og gjett til hva...

******************************************************
Gummistøvlene som jeg brukte som julepynt, har nå blitt til oppbevaringsstøvler! Praktisk til gråpapir-ruller, silkepapir og annet pyntepapir! Kanskje jeg skal bruke de som påskepynt når påsken kommer?

******************************************************
Finn 1 feil!!! ;) Vår hvite sofa er fy-fy for Hannibal, men her ser det ut til at mer enn én har glemt reglene!

******************************************************
Først og fremst, tuuusen takk for alle de hyggelige kommentarene på mitt forrige innlegg! Gøy at jeg har fått enda flere til å smile og le... Jeg har fått en AWARD, fra Fru Lunas Drømmefabrikk! Tusen takk, alltid kjempekoselig å få awarder! Så var det helg IGJEN! Innimellom har jeg følelsen av at livet består av kun fredager... tiden går så fort, også sitter jeg der igjen, med rødvinsglasset i hånda, Lars i armkroken og med Hannibal liggende over føttene mine.. Er jo såå herrlig! Vel, ønsker alle dere vidunderlige blogglesere en uforglemmelig helg! Lørdagsklem fra Maria.
******************************************************

13 kommentarer:

Hulda sa...

De stenene kommer til å bli flotte som dekorasjon under bryllupet, smart! :) Syns det ble kjempefint.

~L~ sa...

Så fine steiner:)
tenkt å gjøre noe lignende selv, men da med stein jeg finner ute..om jeg kommer meg ut en dag da:P
De støvlene er bare sååå stilige:D
Ha en fin helg!
klem

Anne sa...

Så stilige og dekorative steiner! De blir kjempe fine som dekorasjon i bryllupet! God ide:)
Ha en fin helg!

BøeFjeldberg sa...

Steinene var super flotte;) God ide, de blir nok kjempe flott i bryllupet ja. Så inviasjonene du har laget lenger nede her. Utrolig flotte. Du er så flink.

Sprellet ditt under her var så morsomt. Kult at du gjør så pass ut av dagen;) Jeg fikk meg en god latter. du er jo bare så herlig;)

Ønsker deg en vakker helg. Smil fra Miriam;)

Tovepia sa...

Ble imponert over de sølvlakkerte støvlene! Kjempestilig! Bryllupsbordet ditt regner jeg med vi får et bilde av;) Gleder meg til å se;) Ha en kjempegod lørdag!

Anonym sa...

OMG for et arbeid det der måtte ha vært.. men de ble kjempeflott!!! godt at du deler litt kreativitet her inne.. æ e helt blotta for slikt;o))

Har en kjempefin stein hjemmefra.. tror jammen jeg skal prøve meg på å skrive noe på den og ha den på badet...

Ha ei deilig helg Maria.. og du.. sleng et vatteppe i sofaen så slipper du ulykker!! vi har også en kar her som liker å ligge i fanget til far.. (selv om han er diger og veier 30 kg):o))

Kos dokker:o)) klem..

Jorid + NOE Blog sa...

De stenene ble kjempefine :-) Hvorfor ikke gjøre det enkelt!

Ha en fin lørdag videre1

Klem Jorid

h.espe sa...

Hei vennen!
Så skjønne disse steinene dine ble! De blir nok en veldig flott OG populær dekorasjon til en viss anledning ja....

Ha en superflott helg!

Goklem fra meg

Kristoffa sa...

Du må være ei herlig jente!!!! Klin gæærn som stiller opp på bussholdeplassen utkledd som du gjorde. På den andre siden har du jo en seriøs side som lager så mye fint med bl.a fine tekster og gode ord.
Verden trenger slike gledesspredere som deg!!!

Unknown sa...

Fant ingen feil på bildet jeg...? Hannibal ligger jo ikke I sofaen, han ligger OPPÅ Lars ;) Det ser du vel?
Ha ei super helg og sprudlende, ny uke.
Klem fra Linda, Jazzmann og Odessa

Anonym sa...

Kule Hannibal!

Elsker boxere, finns ikke bedre hunder enn de!

Gummistøvlene gjør seg nok ypperlig sammen med noen gule påske kyllinger!

Ha en fin helg videre! :)

Havfruen sa...

Jeg har tatt med meg stenene jeg fikk av deg hit på hytta. Her ligger de på ei tønne..så fin så fin.
Hannibal lligger jo oppå pappa`n sin..da er det vel lov? hehe..
Hyttelivet går mot slutten..må vel starte nedpakking og komme oss hjemover.

GundaM sa...

Wow, så artig med de støvlene da!!! men ike så artig som innlegget under, ler enda jeg ;)))