02 mars, 2007

Mine fotoprosjekter

Et utvalg av de beste bildene jeg har tatt til nå. Alle bildene er tatt med Canon EOS 350D. Det beste kameraet jeg noengang har hatt! :)

"Blåmandag"

"En nyfødt rose"

"Alle gode ting er tre"

"En engel i blant oss"

"Den lille fuglen"

"Mr. Green"

Fjærkomposisjon 1

Fjærkomposisjon 2

Fjærkomposisjon 3

Fjærkomposisjon 4

"Tulips hugging"

"After dinner"

"I en kjøkkenvask"

"Sommeren er over"

"Morgendugg"

"På sykkeltur"

"Lek med meg"

"Red soup"

"Hummingbirds #1"

"Hummingbirds #2"

"Ensomt løv"

"Passing by"

"Katt med karakter"

Sommerfugl 1

Sommerfugl 2

"Lille humlevenn"

"Floating Trees"

"Opplyst"

"Blomsten min"

Abstrakt

"Julen er her"

"Drømmende"

"Behind bars"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske bilder Maria. Jeg bestiller noen av dem hvis mulig. Håper dere har det bra?Her i heiemen er alt som det pleier. Morfar er hjemme på "prøve" fra idag til i morgen.Vi reiser oppover 13. mars på besøk.Ha en fortreffelig helg videre.VtT

Marias skriblerier sa...

Takk :) Er fornøyd med disse selv også. Du kan laste ned bildene fra nettet selv, også kan du printe de ut hjemme om du vil det. Bare trykk en gang på bildet, da kommer en større utgave av det opp. Så høyreklikker du på det store bildet og velger "lagre som" eller "save picture as" og legger det på maskinen. Deretter åpner du bildet og printer det ut i den størrelsen du vil ha det. Enkelt som bare det ;-)

Tenkte jeg skulle ringe gamlefar idag.

Anonym sa...

Jeg ser andre har sagt "Fantastiske bilder, Maria" før meg, men det var akkurat det jeg også ville si :-)
De er kjempeflotte og utrolig stemningsfulle. Det kan bli karriere av slikt!

Tusen takk for blomstene jeg fikk av deg og Mari ifm. bryllupet. Bryllupet var veldig fint og vellykket etter masse planlegging. Det var godt å oppleve. Bryllupsreisen var strålende og en fantastisk opplevelse.

Noen bilder fra vielsen og bryllupsreisen kan du se her, Maria :-)
http://web.mac.com/asbjorn/iWeb/Bryllup/Vielsesbilder.html

:)
Asbjørn

Anonym sa...

Bildelinken ble dessverre kuttet, men det som mangler er:

r.html

:)
Asbjørn

Marias skriblerier sa...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! :)

Anonym sa...

Må bare si at du er JÆVLIG flink til å ta bilder. Din bror er utrolig stolt over din krativitet og de unike bildene du tar. Skiptvet gjengen ønsker seg et fint fam. bilde og da er vel du den rette å hyre! "Har du lyst har du lov." Har begynt å lese den nye serien til Elin Haugli "Storgården Jellerød" som er hentet fra Østfold på 1870 tallet. Spennende å lese om livet her ved Glomma og reiser til Ski og Kristianina. Problematikken med klasseskille, forbannelser og horer. Lett lest den også, men virkelig å anbefalle ( fra en som digger KRIM).

STORE klemmer fra André, Cecilia, Daniel og Bente :-)