05 november, 2006

Tilstandsrapport

Jeg har hatt en fin og avslappende helg, hva med dere? Bortsett fra en vond hals, en skrall stemme, en øm rygg og en rennende nese, har kropp og sjel hatt godt av noen dager i landlige omgivelser. Ut med skitten byluft og inn med frisk bondeluft. Mine lunger er happy nå :) (rent bortsett fra at jeg er forkjølet da...)

Vi har forresten kjøpt oss ny bil; Skoda Fabia. Får den i slutten av kommende uke. Den gamle er solgt og nå gleder vi oss til en ny bil med mindre trøbbel ;)

Har forøvrig så smått begynt å jobbe, som vikar i barnehager og på skoler Asker. Uken som kommer skal tilbringes på en barneskole et steinkast unna oss (jeg kan gå dit :), hvor jeg skal være lærervikar for en gjeng med viltre 4- klassinger. Blir spennende.

Ønsker alle en fin uke!
Bluppetiblupp.

Ingen kommentarer: