27 september, 2006

Uventet besøk

Næmmen så hyggelig å få besøk av en lisenskontrollør klokken åtte en tirsdags kveld... Jeg satt klistret til tv-skjermen og så på en tårevåt episode av Ekstrem oppussing (den amerikanske såklart), idet det banket hardt og bestemt på døren. Ettersom jeg satt "halvnaken" under et pledd i sofaen, så fikk Lars den store æren... Huff, vi trodde jo begge at det bare var de oppe, men den gang ei. Så da er vi sugd inn i det store lisensgapet for evig og alltid. 2000 KRONER I ÅRET!!!! Sykt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja. Jeg hater lisensen jeg også. Tror det er mange som sluntrer unna. Det eneste jeg støtter den for er at ALT som vises på NRK blir lagret på nrk's nett-tv. Genialt! Men ikke for 2000 kroner i året. Det for være grenser. 100 kroner i året hadde holdt.

Jeg har opprettet egen blogg! Herma etter deg. Sjekk ut popsahl.blogspot.com Hilsen PeeT