14 februar, 2006

Miniklubb-dag

Idag har vi virkelig fått kjenne på den gode barnefölelsen. Vi skulle få en innsikt i hvordan Sunwing driver sin barneklubb, og hvem andre enn oss skulle väre barna? Juhu!! Fantastisk morsomt! Vi har löpt rundt som gärninger på stranden med selvlagde papppistoler og "skutt" på läreren vår! Vi skulle nemlig fange skurken, for vi var jo politibetjenter!! Så var det "skattejakt" hvor vi ble delt inn i lag og fikk i oppgave å hente alle mulige rare ting. Blant annet en solseng, en spanjol, en plastpose og et palmeblad... Mitt lag vant ikke, men vi var flinke ;-) Så var det en såkalt "baklengs-middag" i formiddag, som startet med at vi alle måtte ta klärne våre på bak frem, også gikk vi to og to baklengs inn i restauranten. Vi begynte såklart med desserten, som var IS! :) Den ble spist på en litt annen måte enn vi "voksne" er vant til... Med feil ende av skjeen. Og så med sugerör... Vi blåste bobler i brusen vår, og hadde det helt knall! Nesten alle gikk 100% inn i barne-rollen og det var fantastisk. Nathalie tok brusen min :( Men da slo jeg henne, også satte jeg meg med ryggen til. Men så ble vi venner igjen, for hun ga meg godteri ;-) Hovedretten var spaghetti, og den ble spist uten kniv og gaffel... Ikke med hendene heller... Ansikts-spaghetti!!! Etter middagen var det minidisco og stol-leken, og så var det over... Alt i alt; en av de beste dagene hittil!!!

Ingen kommentarer: