18 februar, 2006

Cabaret og eksamener over!!!!!!!!!!!!!

Endelig litt ro i tankene!! Nå er jeg ferdig med alle muntlige og skriftlige eksamener! Fantastisk deilig!!! Cabareten igår gikk sinnsykt bra!! Fikk uendelig masse skryt etterpå, og det var så utrolig herlig, for jeg var så nervös for det der. Jeg spilte en alkoholisert og crazy farmor, med gigastore bryster og en rumpe på störrelse med Afrika... Folk lo MYE! Og guess what? Vi får det på dvd. Alle cabaretene, for vi ble nemlig filmet under hele showet... Moro! Til uken blir det intervjuer... Og jeg har også blitt plukket til å arrangere vår avskjedsmiddag neste fredag.. Tre andre + meg skal står for hele kvelden! Nok en utfordring ;-) Takk for alle meldinger!! Bente, går det bra med deg? Kristin, jeg savner deg! Marita, såklart vi kan ha en "miniklubb-dag"!! Idag skal vi leie bil og dra til Palma. Klem herfra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia.Gratulerer med flotte resultater.Gleder oss til å se "filmen".Stolte av deg.For:Livet gjenspeiler hver eneste tanke du har.Når du passer på og tenke positivt,bringer livet deg bare gode opplevelser.Gla' i deg dokka.
Klem fra mamma og pappa

Bloggen sa...

Hei Maria!
Gratulere med vel overstaatt!
Maa se den videon! Lykke til med siste utfordringen! Og jeg tror det blir jobb paa deg jeg ;)
Costa Rica klem fra magnus

Anonym sa...

Hei snuppa! jeg har det bare bra. Trener, sover, trener, spiser, sover og prater med de gamle. Det er menyen her på Bakke i Halden. Men det er utrolig digg å få lov til å være "selvdigger" også.

Kjempeglad i deg og stolt av deg, min super engel. Vi snakkes snart, for nå skal jeg trene mer. Kos kos kos