25 januar, 2006

Onsdagshilsen

Solen står høyt på himmelen idag, men det blåser og det er ganske kaldt i skyggen. Det er vel omtrent 20 grader på det varmeste tror jeg. Ellers går det bra her nede. Intensivt skole-opplegg, så det blir ikke mye fri. I helgene er det ikke undervisning, men den ledige tiden der går med til å lese på eksamener. Allerede neste uke er det eksamen igjen. Velkomstmøte i 30 minutter... Ehem. Har fått gode karakterer på de to prøvene vi har hatt til nå, så jeg overlever sikkert... Nathalie og jeg er litt umotiverte denne uken. Hun er med i Cabaret-gruppen på fredag, men foreløpig er det kaos i kulissene. Jeg gleder meg uansett masse til å se på! Blir første benk og masse kamera-knipsing på meg :-) Cabareten sist fredag var ok, men med tanke på at det var ca. 100 pensjonister der, så var nok ikke manuset det mest skånsomme. I tillegg hadde hele Cabaret-gruppen drukket seg gode og fulle før forestillingen for å roe ned nervene. Håpløst. Men, men... Har selv ikke inntatt en dråpe alkohol siden jeg kom ned hit, og er rimelig fornøyd med det. Masse intriger her nede, og naturlig nok blir det en hel del sladder ut av det også. Så nå går kurset under "Paradise Hotel" blant de jeg snakker mye med. Er med i nyhetsgruppen denne uken da, så vi skal lage små sketsjer av skandinaviske nyheter på fredag. Blir sikkert litt morsomt! Takk for meldinger på bloggen min :-) Klem herfra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Søte bestisen min er med i paradise hotel.HIHI!!! Kjekt å følge med på hva som skjer. Husk at du er i mine tanker... Klem *K*