08 januar, 2006

Kjapp hilsen

Mye som skjer her nede. Har nesten ikke tid til å tenke engang... Vet ikke omd et er bra eller dårlig... Jeg skal skrive mer til uken, for akkurat nå har jeg litt dårlig tid. Kristin, jeg savner deg også!! Skal ringe deg om ikke så altfor lenge jeg. Mari, takk for melding! Finding Neverland er fiiiin, og Jhonny Depp er kjekk! :-) Marita, det er rart og plutselig väre her også er du der... Takk for alle meldinger! Skriver mer siden, og da kan det hende det kommer litt bilder også. Klem fra Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

IKKE STRESS!!! DISSE TO MÅNEDENE ER DINE. TENK PÅ DEG SELV NÅ..... DU SKAL BARE NYTE DU...

Håper du hadde en fin fridag i går. Får du sett deg litt rundt? Jeg var på stevne med Thula, det gikk fint og jeg er så fornøyd. Her hjemme er det nydelig vinter. Knasende snø og -5. Tror kanskje ikke du savner det, men jeg synes det er supert...
Love -- -- M

Anonym sa...

Hello piraya.
Sender en varm hilsen fra tømmerveien.Håper du har det bra,morsomt å følge med på hva du gjør.Gleder meg til vi ses igjen vennen.Ta vare på deg selv. Stor klem fra Silje,Lars og Iselin