14 januar, 2006

Idag skinner solen

Hei igjen vikinger!
En liten hilsen fra Mallorca. Takk for hyggelig melding, Bente :-) Savner dere! Hils englene og bror fra meg. Kristin: Du vet at det finnes bare èn Kristin i min verden? :-) Ellers er alt bra her nede. Väret blir bedre og bedre, og idag har solen stått höyt på himmelen. Det kommer litt regn innimellom, men det er ikke verre enn at jeg overlever. Litt nytt om skolen: Til uken er det eksamen i Transfer. Transfer er turen fra lufthavnen til hotellet, og alt det guiden gjör på bussen. Dvs. at vi skal ombord på en buss og snakke i mikrofon foran hele klassen. Elevene blir til grinete turister og oppgaven går ut på at vi helt reellt skal informere om alt man vanligvis gjör på slike turer. Ankomst hotellet, beregnet kjöretid, fasiliteter og aktiviteter på hotellet/stedet m.m. Blir spennende! Men det er mer... Hver fredag skal det holdes Cabaret, og det er elevene som skal delta og lage showet. Alle gamlingene på hotellet (og det er MANGE) skal se på, samt alle de andre elevene i klassen... Showet skal bestå av dans, sang, skuespill osv. Gruppene får bare èn uke på å forberede seg. Det blir laget en dvd av alle showene! Moro :-) Videre skal vi ha ansvaret for morgengymnastikken på hotellet, samt at vi skal holde radiosendinger på Sunwings radiokanal... Det skjer mye! Idag var jeg i Palma sammen med 8 andre i klassen, og det var coolt. Men: "Storby" er ingenting for meg! Vel, det var alt for idag. Skriver mer siden. Klem fra meg til alle dere. PS. Bilder kommer...

1 kommentar:

Bloggen sa...

Bilder ja.....savner litt bilder naa! He he.
Du maa ha lykke til paa eksamen. Har tru paa deg vettu! :)
klem, magnus