16 november, 2012

KAN NOEN HJELPE MEG???

Det er stor sorg i heimen. Min skjønne lille snuppelupp på bare to små år har mistet sin absolutte yndlingsbamse :( Eller, det vil si, Vindenmammaen har mistet den :( Sporløst forsvunnet etter gårdsdagens legebesøk, og jeg har lett overalt, men uten hell. Gjør så vondt i mammahjertet hver gang lillesnupp spør etter "Coco". Foreløpig er han på "ferie", men han kan jo ikke være på ferie i en evighet heller :( Bamsen ble kjøpt på Hennes & Mauritz for to år siden, for bare 34,90.-. Gjett om jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere!

Har du en slik en hjemme hos deg, som bare ligger og støver bort? DA VILLE JEG BLITT UBESKRIVELIG TAKKNEMLIG OM DU VILLE SELGE DEN TIL MEG! Jeg betaler godt!!!

Bamsen er grå og har et stort hode. Middels størrelse.Se bilde nedenfor!

Ta kontakt med meg på maria.vinden(alfakrøll)gmail.com
*krysser fingre og tær for at en vennlig sjel der ute kan hjelpe oss*