21 desember, 2011

DIY: Baby-uro av lommetørkler :)

Jeg arvet noen nydelige lommetørklær av min manns bestemor, og har lenge hatt lyst til å gjøre noe fint ut av de. Og i ettermiddag ramlet det en litt artig idé inn i hodet mitt, og da måtte jeg jo bare gå i gang med prosjektet... Resultat: Baby-uro på rommet til jenta mi! Synes det var en fin måte og minnes bestemor på, nå svever hun over sengen til lillesnupp og passer på.








DETTE GJORDE JEG:
1. La tre lommetørkler oppå hverandre i ulike vinkler (det fineste ytterst).
2. Løftet opp lommetørklene på midten og knøt en tråd rundt "stilken" på lommetørkleblomsten.
3. Hang de opp etter tråden i ulike lengder på en kleshenger.

Enkelt, morsomt og dekorativt!

1 kommentar:

Snertne sneller og små nøster sa...

Så nydelig uro du har laga til jenta di - likte godt tanken din om at bestemor svever over og passer på :-)

Ha ei fortsatt fin jul - klem Siv