30 mars, 2011

Fort-gjort-pute og nytt skilt!

Jeg bestilte en artig pute fra H&M Home med en hund på, men ville gjøre litt mer ut av den. Puten var opprinnelig firkantet og hvit, men jeg endret fasongen og la til litt farge! :) Puten ble laget på en time! (når tulla sover må man benytte sjansen til litt kreativt virke...)



Min svigerinne synes jeg fortjente dette skiltet etter en tøff fødsel og en vanskelig start på mammarollen. Herlig synes jeg, og så sant som det er sagt! ;)


Det er både utfordrende og tøft å være mamma, men også det mest fantastiske som finnes på jord!!! Og vi har så uendelig mange gode kosestunder :)

Snart er det helg igjen, gleder meg til det! Og utenfor smelter snøen, og ingenting er vel bedre enn det? Kom vår, kom til meg!

Ha en fin dag alle sammen!
M.

3 kommentarer:

Tove sa...

Stilig den puten ble...
Klem Tove

Skrekk og Gry sa...

Stilig "Pimp-My-Pillow"-prosjekt. Alltid kjekt å personliggjøre ting litt..
Jeg fikk akkurat samme skiltet som deg, og det slo godt an hos meg også.
Ha en fin helg med den lille vennen..
mvh Gry

Anette {foreldremanualen} sa...

Puten ble knallfin! :-)