31 desember, 2010

Homemade: Veggpynt til barnerommet + magebilder uke 36

Nå er Isabels seng flyttet inn på vårt soverom, og da ble det så tomt i sengekroken på barnerommet... En kreativ tanke fikk ben å løpe på og resultatet ser dere på bildene nedenfor! :)


En tom loppisramme, en godt brukt t-skjorte, en tegning ala' Maria og litt silkebånd med blomster på gjorde susen i den tomme kroken.

Den oppklippede t-skjorten stiftet jeg bare fast som et stramt lerret.

Det lysegule teppet på stolen har min oldemor heklet, og bamsen fikk jeg av mormor da jeg var liten. Gode minner!
Selv om sengen til Isabel er flyttet til vårt soverom, synes jeg at sengekroken på rommet hennes ble koselig slik som dette også :)

På bokhyllen til Isabel har jeg plassert en del av mine og Lars sine gamle barnebøker og mine My Little Ponyer :) Bokstøtten er kjøpt på en bruktsjappe for bare en 10-er, synes den var så søt!

Ser frem til mange koselige høytlesingsstunder...

Nå er Tripp Trapp stolen fra Stokke på plass i heimen, med praktisk New Born sete så Isabel kan sitte sammen med oss ved bordet når vi spiser!

Det begynner å fleske seg til... Nå vet vi ihvertfall med 100% sikkerhet at det ikke kan være mer enn maks 6 uker til vi får se jenta vår, og det er deilig å tenke på! Men håper hun kommer 2 uker før tida' jeg da! :)




Ønsker dere alle en herlig nyttårsfeiring!
Hilsen Maria.

5 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Det ble kjempekoselig på barnerommet :-) Hyggelig å sette frem gamle leker / bøker fra da dere var små :-D

Ha et riktig godt nyttår, Maria - klem Siv

Gry sa...

Så flott barnerom!
Jeg takker for et hyggelig bloggvennskap med alle besøk, koselige kommentarer,
og for all inspirasjon jeg har fått,
i året som er gått.
Jeg ønsker deg et vidundelig
godt nytt år Maria!

Klem fra Gry : )

Anonym sa...

I am Glad i ran across this web site.Added martuv.blogspot.com to my bookmark!

Murmels mamma sa...

Så flott mage :) Elsker gravidmager og savner min egen - selv om Hannah er 10.000 ganger bedre utenfor magen enn hun var inni :)

Murmels mamma sa...

Vi har også sånn stol foresten - genialt :)