19 desember, 2010

For 1 år siden...

Denne hustrige søndags ettermiddagen tar tankene meg ett år tilbake i tid...

For ett år siden raste min verden sammen.
Hannibal var i en ulykke og ble påkjørt av to biler. For ett år siden lå du ubevegelig under en bil, mens frostrøyken pustet ubegripelige ord inn i telefonen. "Maria du må komme, Hannibal er påkjørt." For ett år siden mistet jeg pusten og sank ned i et svart hull. Hadde vi mistet deg? For ett år siden satt jeg i bilen med deg i fanget, strøk deg over hodet mens jeg hvisket "det går bra vennen min, det går bra". For ett år siden hulket jeg stille.


For ett år siden kjempet du din største kamp. For ett år siden kom du tilbake. For ett år siden lappet du verden min sammen igjen med din logrende hale.

Sterke, tapre, vakre hunden vår. Tenk så mye mer moro vi skal oppleve sammen!

Ut på søndagstur og base i snøen med mann og hund!
Nyt søndagen, og vær takknemlig for alt det gode dere har! :)


Hilsen M.

7 kommentarer:

Mira sa...

Får tårer i øynene her! Så godt at det gikk bra til slutt, når det gikk så ille.

Bor nært veien 80 grense rett utenfor, så skrekken er jo at katt eller barn skal bli påkjørt. Har mistet noen katter å det er bare så trist.

Håper dere har det bra, Ta godt vare på hverandre! Klem fra meg.

Havfruen sa...

Snufs....ja dette husker jeg meget godt!! Nesten et under at det gikk bra!!!
Vi er heldige som har slike godinger i huset. Ta en titt inn til meg så skal du få se skikkelig boxeraction...måtte bare gi opp...
Kos deg med Hannibal-gullet, klem fra meg:)

Unknown sa...

Herlige Hannibal!
Og nydelig innlegg ♥
Love for life!

Klem Line

Camilla sa...

Jeg traff Hannibal på dyreklinikken da vi selv var der med tungt hjerte.

Så herlig å se at alt er gått bra med han!
Juleklem fra meg, Camilla.

Jatte sa...

Fikk også tårer i øynene, har selv en hund og han betyr såååå masse for meg, kan ikke forestille meg hvor fælt det er å se hunden sin kjempe en slik kamp!!

Godt alt endte bra, å at dere får ha ha i mange fine år<3

Måtte klemme litt ekstra på min voffs nå..

Ha en fortsatt fin juletid,
Klem Jatte.

Alven sa...

Så flott innlegg :-) Rørende...fikk en våt øyekrok nå.. Snart ett år siden vi måtte avlive vår kjære falco pga stor skade i bakbeinet :-( Ta godt vare på hverandre :-)


Ønsker deg en flott ny uke :-)


Klem

CRISTINA sa...

Et år siden katten min røde ble operert for en svulst.
Det er ok, er han fortsatt livlig og munter.
Og jeg er veldig takknemlig!
God Jul og et Godt Nytt År.
Cristina