03 november, 2010

JULEBANNER i bytte mot JULEPYNT?

JULEN 2010 nærmer seg med stormskritt, og kanskje ønsker du deg en personlig julebanner/header til bloggen din? Jeg kan hjelpe deg! Skal vi gjøre en byttehandel, jeg lager banner til deg og du sender meg en julepynt-overraskelse i posten?

Jeg trenger sårt å friske opp julepynt-sortimentet mitt, men den voksende magen gjør det tyngre og tyngre for meg å gå i butikkene, så derfor hadde det vært så kjekt å få litt julehjelp! :)



Bloggbannere jeg har laget tidligere kan du se HER!

Høres dette interessant ut? Ta kontakt!
Mail: maria.vinden(krøllalfa)gmail.com

Ha en fin dag!
Hilsen Maria

5 kommentarer:

Magdalena sa...

gjerne Maria....

Havfruen sa...

Jeg vil ikke ha julebanner...liker den jeg har. Men send meg gjerne adressen din, så sender jeg deg noe julepynt:) Mer enn gjerne!!
mossan.major@gmail.com....så kommer det noe fra meg:)
Klemmer:)

Marias skriblerier sa...

Så koselig Magny! :) Jeg har satt i gang med banneren din allerede :)

Og Havfruen, så snill du er!!! :) Du må si ifra om du kommer på noe jeg kan gjøre til gjengjeld! Klem og tusen takk!

Fiona sa...

hei
ja jeg vil gjerne være med på byttet :)
send meg en mail så vet jeg hva du vil ha :)

ps... er det mulig å få med julmus på banneren?

klem klem
fiona

Hege sa...

Vil gjerne være med på bytte av header mot julepynt Maria:-)
Jeg vil gjerne ha en vanlig header(ikke jul) om det er mulig.?
-har bare et standard oppsett fra wordpress idag.
Hvilken type julepynt er det du ønsker deg.?
Har link til mail på bloggen min - skulle du være interessert?
Ha en kos kveld,
klem Hege.