04 juni, 2010

Makeover-kavalkade: RAMMER OG BILDER

Jeg har gjennomført mange makeover-prosjekter de siste 2-3 årene, og her kommer noen tilbakeblikk på noen rammer/bilder jeg har pusset opp... Klikk gjerne på bildene for å se detaljene bedre.

RAMME NR. 1
FØR! Et bilde kjøpt på loppis...

ETTER! Mintgrønn-shabbet ramme gjorde bildet litt finere!

RAMME NR. 2 og 3
FØR! To stk. tomme rammer... Hmm, hva kan det bli til?

ETTER! Rustne nøkler, stoff og maling ga dette resultatet!

ETTER! Maling + blonder + papirsommerfugler = barneveggpynt

RAMME NR. 4
FØR! En enkel svart IKEA-ramme...

ETTER! Hvitmaling + papirsommerfugler = SANT

RAMME NR. 5
FØR! Ramme i antikk stil fra Nille...

ETTER! Blomsterpynt, border og hvitmaling = søt bryllupspynt

RAMME NR. 6
FØR! Gull blir til tull?

ETTER! Fargerik, annerledes og morsom veggpynt!

RAMME NR. 7
FØR! To stk. enkle, hvite rammer fra IKEA...

ETTER! 2 stk. fargerike og unike rammer fra IKEA...

RAMME NR. 8
FØR! Et gammelt bilde fra Skeidar...

ETTER! Maling, tekstutklipp og dukrester ga dette resultatet!

RAMME NR. 9
FØR! Et bilde med mye potensiale!

ETTER! Interiørutklipp + lim + kroker = smykkeoppbevaring

RAMME NR. 10
FØR! Søtt bilde, men passende til bestemor, ikke til meg...

ETTER! Hvitmalte rammen, tok bort broderiet og satte inn et søtt bilde av bisken.

HOS VETERINÆREN
En kan jo ikke annet enn å flire av bilde nummer 3... Snakk om å konke' fullstendig ut! Hihihi... :)

Har hatt en lang periode nå med mange prosjekter, og jeg kjenner det har tatt på kroppen. Så denne helgen skal for det meste foregå i rolige og avslappende former og omgivelser (les: i sofaen, i sengen og i solstolen), og det blir godt.

Ønsker dere alle en solrik og fin helg!

12 kommentarer:

Lena Celine sa...

Så mange fine rammer!!! Nå ble jeg inspirert. Skal på loppis i morgen og da skal jeg kjøpe rammer gitt!!!

Klemmer fra Lena

Hulda sa...

Utrolig så mye flott og kreativt du fikk ut av disse rammene. Kjempefint!

Anne sa...

Mange fine og spesielle rammer:)
Du er kreativ:) God helg!

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Maria!
Tusen takk for herlig inspirasjon!! :-)) Håper du får en finfin helg, kos deg og slapp av ♥

Godklem fra Nord

Unknown sa...

Yej, mange flotte ideèr! Superflotte ble de alle sammen...
Jeg likte spesielt godt den turkise rammen med bambi inni, nydelig:)

Klem Line

Snertne sneller og små nøster sa...

Forandring fryder :-)

Tovepia sa...

Stakkars Hannibal, håper han er våknet til liv;)

Takk for gode tips, for jeg sitter med noen bilder/rammer som bare MÅ få et nytt liv.

Kos deg i helga og klem fra meg;)

Janne i Fagerlia sa...

Så inspirerende å se hva du har fått ut av rammer og bilder. Jeg har samlet en hel haug med rammer, og nå har jeg virkelig fått noe å tenke på.

StiH sa...

Så flott! Jeg blir veldig inspirert! Selv har jeg kjøpt en del rammer fra www.finerammer.no, og nå har jeg fått masse ideer til hvilke muligheter som finnes. :-)

wedding favours sa...

fantastic pictures and ideas thank you

Anonym sa...

My wife is an artist and we are always looking for new ideas for frames. Thanks for giving me some new ideas. Great photos by the way.
Palm Tree Decor Tips

Janne Karin sa...

Hærlig hunderase du har. Har selv hatt boxer og vi lo mye av han :) Ha en riktig god helg...