14 februar, 2010

Fargerik MAKEOVER av kontorkroken min!!!

Min nylig oppstæsjede kontorkrok fikk seg nok en makeover... Jeg fikk et akutt behov for mer farger, og resultatet av fargefesten ser dere nedenfor!

FØR! Jeg var egentlig veldig fornøyd med arbeidsplassen min, men jeg trengte rett og slett litt mer farger!

ETTER! En kontorkrok med en liten snert av vintage! Denne arbeidsplassen gjør meg glad og jeg koser meg sånn når jeg sitter her! Trykk på bildet for å se detaljene bedre!

Den lyseblå muggen kjøpte jeg på en bruktbutikk i forrige uke, synes blåfargen er nydelig! Pip-pipen i vasen er kjøpt på MesterGrønn. Piiiiiiiiip, snart er det vår!

Fargerike stoffer er fint som pynt!

Røde vintagesko i ramme, inspirert av skjønne Irina!

Synes det gjorde seg med noen nye elementer i kontorkroken min :)

Tro det eller ei, men denne rødprikkede nusselige kjolen har jeg tasset rundt i! Den gamle 17. mai sløyfen ble en morsom detalj!

En gammel kopp med lys i, litt englesøtt og en bunke interiørblader gir både glede og inspirasjon!

Metallboksene rommer diverse sysaker og er begge bruktfunn!

Det går mot lysere dager og snøen smelter... Hvert et snøsmeltedrypp gir meg kriblende sommerfugler i magen... Og mens jeg venter på at snøen skal smelte, så er det en fyr i heimen som alltid koser seg, uansett årstid!

Jeg sender en god snøsmelteklem og ønsker alle dere go'inger der ute en herlig uke!

18 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er veldig FOR farger, det trenger vi nå på slutten av en laaang vinter. Det ble en lekker kontorkrok, Maria! Og Hannibal i spranget er bare herlig!!!
Klem fra Linda

Linda sa...

Jippii!!
Jeg blir så glad når jeg ser litt farge!
Dette ble råfint Maria!!!
Selv så er jeg jo glad i litt fargerike innslag her og der.
Det var en periode at jeg ble litt påvirket av alt det hvite, men det var nok ikke helt meg..selv om jeg synes det kan være nydelig hos andre.
Farger gjør meg glad!

Ha en superduper og fargerik uke!
Klem fra Linda

moa sa...

Å, snakk om og skape en HAPPY stemning i kontorkroken... en skikkelig vitamin dette her ♥
.. skoene i rammen var jo bare helt SMASKENS - herlig Maria ♥

moaklem

Tovepia sa...

Ja, vi trenger noen fargeklatter som piffer opp i hverdagen, og dine røde sko var en skikkelig artig en:D
Det er så godt med varme grader ute, så jeg får litt følelse av at våren er i anmarsj..herlig!!

Kos deg videre og klemmings;)

Havfruen sa...

Herlig Maria:) Vi trenger farger, kroken din ble knall!! Masse flotte detaljer.

Hannibal i kjent boxerstil:) hihi.. Supert bilde:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

-monica- sa...

Alt du tar i blir "gull", det er sikkert og visst.
Herlig lekent!
Flotte detaljer og utrolig koselig.

-monica-

Datt sa...

Vakkert både før og etter! :D Jeg digger de skoa i ramma, herlige farger sammen! :)

Berits lille hjørne sa...

Så fint det ble Maria. Det er tiden nå som gjør at vi må ha litt farger tror jeg. Liksom ikke våren kan komme fort nok. Tror jeg skal ta en liten makeover på mitt arbeidsrom også. Det er hvitt hvitt hvitt.... men akkurat nå er det gjort om til hunderom for valpene som skal komme til uken. Ha en fin uke.

House of Dogs sa...

Lekkert som ALLTID:) Tusen takk for hyggelig svar ang "minne tavlen" din. får se om jeg klarer å lage noe slikt (har mine tivl) men skal nå prøve etterhvert;)

Ønsker deg en fin uke!

Klem

Ruter & Hjerter sa...

flott ble det:) det er så koslig og ikke minst morro med masse farger! flott blogg du har!

Smått og Stort sa...

Så fint det ble! Jeg er avhengig av farger rundt meg, selv om jeg syns det er veldig stilig med lyst og hvitt :)
Skikkelig tøft det bildet med skoene da- og den yndige lille kjolen....
klem fra Sissel

Anonym sa...

Heisann :)
Dette var virkelig en fin blogg, nå fikk jeg masse inspirasjon! Kan du ikke skrive litt om hvilke basic-redskaper du ofte bruker når du lager nye eller redesigner saker og ting, f.eks lim, maling osv. som kan være lurt og ha..? :-)

kjersti sa...

Det ble kjempefiiint:)

Klem Kjersti

Anita fra hjerterommet sa...

Så lite som skal til før kontorplassen blir helt forandret, lekkert:)

Marias skriblerier sa...

Tuuuusen takk for kjempekoselige kommentarer dere, jeg blir så glad og smigret av å lese alt det fine dere skriver!

Gry sa...

Så flott det ble!
Vi får energi av farger!
Ha ei flott helg.
Klem : )

Janne Karin sa...

Nå har jeg sett gjennom bloggen din og syns du er virkelig flink og kreativ. Har malt en del selv og lagt ut på min blogg, men etter jeg har sett gjennom din får jeg ny inspirajon til å fortsette :) Ha en strålende helg. PS: Det flottest var vel Hannibal. Hadde selv en boxer som ble påkjørt for vel et år siden og har stadig tanker om å kjøpe ny. Savner den superglade hunden.

Bjørkely sa...

hei hei!
T-Ø-F-T.. tøft! Likte både før og etter bildet!
Det ble skikkelig stilig da med alle de fargerike detaljene.