16 oktober, 2009

Det er rundt, fargeløst og flatt... Hmm...
LET'S PUT SOME COLOUR ON IT!!!

Det kribler i hele kroppen når jeg er i hobbybutikker... får masse inspirasjon og nye ideer! I handlekurven denne gangen havnet blant annet en liten pakke med 5 hvite buttons, og hva jeg gjorde med de, ja det ser dere nedenfor! Hint: DECOUPAGE!

Hvite buttons fra Panduro Hobby...

Med decoupageteknikk lagde jeg personlige og fargerike buttons!

"Pust, elsk, lev" og "Noen som deg"...

"Take a break!" En god påminnelse til folk i farta...

Og her er to buttons jeg lagde i en heeelt annen stil...

Til slutt, hele samlingen! Dette skal jeg gjøre igjen, kjempegøy!

Helg igjen, og gjett om jeg er glad for det! Planen for helgen: Være kreativ og kose meg! Ønsker dere en herlig helg!

23 kommentarer:

Anita sa...

Du lager såå fine og kuuule ting da, moro å følge med!! Skal tilbake til strikke tøyet jeg nå! Ha en flott kveld og helg!

Murmels mamma sa...

Så søøøte!

Anita fra hjerterommet sa...

Smart, nå gav du meg en ide om å gjøre lingnende med knapper! :) Ha en kreativ helg!

Kathrine 'Glimt' sa...

oi... de var fine !!

(eddas) sa...

Så søte de var...en god ide...får så mange ideer inne her at det nesten går helt trill rundt:)
ha en god helg
klemmer edda

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig Maria :-D

Håper dere får en flott og SOLRIK helg :-)

Klem <3

Gry sa...

Så flotte de ble!
God helg!
Klem : )

HildeP. sa...

Kjempeskjønne buttons, fargerike og fine! Decoupage er moro! Jeg har endel ting som blir fornyet nå, moro å forandre litt på kjedelige og ensfargede ting.

Ønsker deg ei god helg!

Klem Hilde

Jeanette Jess1 sa...

Så flink du er, beundrer tolmodigheten og kreativiteten din ;o)

Ha en super helg!!!

Mira sa...

Du bobler over av kreativitet! Alltid nye flotte påfunn.
Ønsker deg ei trivelig helg.
Klem fra Mira.

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var utrolig tøfft. En spennende måte å tenke nytt på: )

h.espe sa...

Sååååå herlige buttons - du kan å "sprite" opp ting ;o)

Ha en flott høstdag videre!

Klem fra Hildegunn

Inger sa...

Kule knapper!
Du er så kreativ og lager så masse flott!

Ha en super helg!

Tovepia sa...

Ingen over og ingen ved siden..det gjelder deg og denne teknikken!
Kjempeflott ble det!
Kos deg en masse i helga og la kreativiteten boble;)
Klem fra meg;)

GundaM sa...

En slik knapp skulle sikkert jeg hatt og <3 så søte!

God helg til deg og Maria;) Klem

moa sa...

hei på en søndag, maria!

..du er noe av det mest oppfinnsomme, kreative menneske..
MEN disse var bare noe av de kuuuuuuuleste jeg har sett!!!!
du er en superflinking!
ha en fin søndag -
moaklem

Beate, A Brighter Day sa...

Nydelig... Du er fantastisk! :)

Ha en fin dag videre. Klem

Rebecca sa...

Gud så spennendes blogg du har! Ble skikkelig inspirert av alt du lager!

Hulda sa...

Så flotte disse knappene var. Virkelig stilig med skrifta på. :) :)

Margrethe sa...

Disse var utrolig lekre! Kreativt og flott idé synes nå jeg:)

Lindus sa...

Likte spesielt godt "take a break" :) du er kreativ! stå på!
Lindus:)

Silje Anette sa...

Oi, for en koselig blogg du har! Morsom og lese også!:) Dette var et supert julegave tips! Jeg sier bare tusen takk og jeg tar følge med deg videre! Du havner også under blogger som gjør meg glad, for dette var virkelig en glad-blogg! :)

Helle sa...

Hvordan lager du buttons?

mvh