11 desember, 2008

Ny award!

Da jeg sjekket mailen min idag, lå det en koselig melding til meg fra Lykkebo. En award!! Tuuuusen takk, det varmet!


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold! "Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Jeg gir den videre til to andre bloggere:
My So Called Life - Cathrine, det er så koselig å følge med på bloggen din! Takk for hyggelig samtale igår! Ha en fiiin dag!
All of Irina - Gøy at du ble fornøyd med banneren, og takk for hyggelige meldinger på bloggen min. Jeg synes du har en kjempefin blogg, spennende å følge med på hva som skjer i din verden!

3 kommentarer:

tinemor sa...

Gratulere med awarden.
Det er bare sååååå velfortjent!

Anonym sa...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Anonym sa...

Very rich and interesting articles, good BLOG!