03 november, 2008

"The Runner" fikk ny eier idag

Kjempegøy med utstilling idag! Det ble en kort utstilling, men jeg høstet mange hyggelige ord og varme smil, og lærerne på Billingstad skole synes det var stor stas med utstilling i lunsjen. Det synes jeg også! Klassen "min" var også innom, og det var kjempeartig å vise småtrollene hva jeg gjør når jeg ikke er på skolen. De synes det var kult å se på, men kanskje mest stas med kjeks og Lovehearts...

Så heldig som jeg var, så kjøpte også Billingstad skole et av mine beste malerier, "The Runner". Når jeg først skulle selge et av mine favorittmalerier, så kunne jeg ikke ha fått en bedre kjøper, for nå kan jeg jo se på bildet "mitt" når jeg er på jobben. Bildet fikk hedersplassen i kantina og passet rett og slett veldig godt inn! Solgte også en av mine akvareller, "Gartnerfrua", til Bibbi, skolens logoped. Kjempegøy!

En STOR takk til Billingstad skole for at jeg fikk stille ut bildene mine i kantina!

Nå gleder jeg meg masse til neste utstilling i Galleri Vilje på Friskvernklinikken i Asker. Da skal bildene mine henge oppe fra
1. desember til 5. januar. Blir stor stas det også!

Ingen kommentarer: