05 november, 2008

Lengter...

Hannibal er som nevnt hos min mor og far på ferie denne uken, ettersom Lars og jeg har litt mye å gjøre. Selv om det er godt med litt "fri", så savner jeg nurket vårt veeeldig! Men, det er så mye bedre å tenke på at han koser seg på Vinterbro og ikke ligger hjemme og kjeder seg alene. Her forleden dag så møtte bestefar og Hannibal fem rådyr, og det tror jeg var stas!!!
Det er rart hvor tomt det føles i leiligheten når Hannibal ikke er her. Har jo blitt så vant til at han tasser etter meg i leiligheten... når jeg sitter på do kommer han alltid inn, når jeg er på kjøkkenet sitter han pent utenfor og stirrer og sniffer, når jeg sitter i sofaen i stuen så kommer han bort til meg og legger hodet sitt på fanget mitt, og ikke minst når jeg ligger i sengen, så kommer han oppi han også... Jeg gleder meg sånn til å se deg på fredag Hannibal! Da skal du få et stoooort smask på snuten din! Kos deg så lenge og sørg for at du gir bestefar skikkelig mosjon, han trenger det ;-)

Ingen kommentarer: