18 november, 2008

Hannibal og turgåing

Hannibal er en raring når vi går tur... spesielt hvis mamma er så dum at hun prater i mobiltelefonen... Jeg har egentlig en regel om at tur er tur, og at Hannibal alltid fortjener min fulle oppmerksomhet da, men noen ganger er det ikke like lett å gjennomføre.

Det er så lett å se at Hannibal endrer atferd når jeg prater i telefonen. Han blir mer bøllete og gjør ting han ellers ikke pleier å gjøre. Han løper mye lenger unna meg, spiser pinner og er bare en liten raring. Som om han prøver å få oppmerksomheten ved å gjøre fy-fy-ting... Noen ganger hender det at han bare står og ser på meg og sukker, han er så søt da.

Det er ikke ofte jeg prater i telefonen når jeg går tur, men det hender en gang i mellom. Idet siste har jeg lagt telefonen hjemme, egentlig veldig deilig. Kommer nok til å gjøre det til en vane :)

Ingen kommentarer: