05 september, 2008

Loppefunn

Det er ingen stor hemmelighet at jeg ELSKER å gå på loppemarked... Forrige helg var det loppemarked her i Asker, og jeg fant masse fine og kule klær! 22 plagg for 100,-. Gensere, topper, bukser... Det var posesalg og gjett om posen min var stappa'!

Det beste loppemarkedet i vårt distrikt arrangeres hvert år i mai i Askerhallen. Det er kjempepopulært og alltid masse folk! Folk møter opp 1/2-1 time før det åpner og står i kø... Lars og jeg har vært der 3 år på rad nå og vi har kjøpt en del fine ting. Både rimelig, spesielt og fint! Kommode, nattbord, tv-benk, Amerika-koffert, bilder m.m.

Vi er ganske lure rever også, for vi pleier alltid å levere noe der dagen før loppemarkedet åpner, og da kan vi luske litt rundt å se om vi finner noe fint... Da vet vi nemlig akkurat hvor vi skal gå og hva vi skal ha når vi kommer dagen etterpå... Smart!

Denne toppen kjøpte jeg på loppemarkedet forrige helg. Jeg elsker den!

Ingen kommentarer: