11 august, 2008

Enkle grep på badet vårt

For en tid tilbake fikk jeg lyst til å friske opp badet vårt litt, men jeg ønsket ikke bruke mye penger på det. Det klarte jeg, og nedenfor kan dere se de få grepene jeg gjorde.

Den sterile og kjedelige søppelbøtten fikk et strøk maling, i tillegg til at jeg fjernet pedalsystemet.

På lokket limte jeg en tom trådsnelle, som nå fungerer som et slags håndtak.

En gammel planke jeg fant i skogen ble et lite poesibrett bak kranen på vasken.

To kjedelige svarte Ikea-rammer fikk nytt liv med litt maling, enkel patinering og blondeoppheng. Bildene henger nå på to håndkleknagger vi aldri bruker.

Denne uroen lagde jeg av fire nydelige fjærsommerfugler, to pinner jeg fant i skogen, litt tråd og noen perler.

Så hver gang jeg sitter på do nå, så ser jeg på de fjærlette lilla sommerfuglene som danser i luften.


Ingen kommentarer: