09 juli, 2008

Dere er vel ikke lei av hundebildene mine? ;-)

Har man hund må man alltid ha kameraet klart, og jammen har det blitt noen bilder det siste året. Det er så mange fine øyeblikk, og da kan jeg ikke annet enn å knipse i vei, slik at jeg kan se på bildene igjen og igjen og igjen.

Jeg ble så glad da mamma ryddet i skapet, for da fant hun puta mi. Uten at mamma så det, så tok jeg puta i munnen, bar den ut i stuen og la meg til rette.

Når mamma og pappa sitter på kontoret og jobber blir jeg ofte selskapssyk, og da hender det at jeg får komme opp på fanget og kose :)

Når jeg sitter sånn så ser jeg ut som en sekk poteter, også pleier jeg å duppe av og da henger jeg litt med hodet. Da ler mamma og pappa masse...



Vinterbrobesøk. Var ikke bare mamma og pappa som ble slitne av å male hus...

Ingen kommentarer: