25 mars, 2008

Nå er Hannibal STOR gutt!

Noen bilder av Hannibal fra den siste tiden. Han er nå snart 10 mnd., altså en skikkelig stor godklump! :)

Noen ganger baser jeg i de myke pleddene i sengen min.

og noen ganger gjemmer jeg ansiktet mitt når mamma eller pappa tar bilde av meg...

Teppetroll

En furten voffs med sokker

Sliten etter kurs. Han sovnet på dynejakken min rett innefor døren...

2 latsabber i drømmeland

GØY MED BALL!

NAM, NAM!! Cultura er SÅ godt!

En stor og en liten hund.

Morgenkos!

Latsabben...

Hannibal har fått ny seng! Her tilbringer han en del timer :)

Jeg kan også male! Luringen snek seg inn på malerommet til mamma og stakk snuten sin ned i en søppelpose med malingsavfall...

Dina og Hannibal. Dina er en søt labradortispe som Hannibal leker med innimellom.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Birgitta sa...

Hei Skjønne Hannibal!

Så flotte bilder av deg!
Jeg er så imponert over deg og mamman og pappan din.Dere er så flinke til å trene. Du kan jo mer en de fleste voksne hunder, enda du egentlig bare er en liten gutt!
Stor smask på truten til deg fra meg!
Hilsen "Tante" Birgitta