05 februar, 2007

Ukens gode gjerning

På fredag klarte jeg å overtale Lars til å mate en flokk med ender på en parkeringsplass i Asker. Vi hadde akkurat vært og handlet inn mat for helgen da jeg fikk øye på den store vennegjengen min. Jeg snudde i døren og løp inn igjen og kjøpte et stooort brød til gakk-gakkene. Ved en tilfeldighet hadde jeg med kameraet mitt, og for at jeg skulle få tatt bra bilder fikk Lars matejobben... Det var fantastisk å sitte midt inni en gigaflokk med ender. Noen kom faktisk så nærme at jeg ble litt engstelig. Den ene nappet i kamerasnoren min... Det ble mange bra bilder og her er de beste.


Lars fikk nye venner. Meg ble de bare irritert på...


Close-up av "Ducky"


"He who had his friend for dinner"


Sjenert?














"Hei, det der var min brødsmule!!!"

Ingen kommentarer: