15 desember, 2006

HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem skal gjøre noe morsomt i helgen? Få høre nå! :) Idag skal klasse 5B og Maria stå på skøyter... Eller, det vil si, de skal stå på skøyter; jeg skal se på. Skal være ute i 2 1/2 time, og det tror jeg kan bli en frisk opplevelse. Godt at det ikke er så kaldt enda. Jeg er bare så utrolig fornøyd med at det ikke snør :) Flere som er enig i det?

Håper alle har hatt en fin uke så langt. Ha en fargerik helg og bruk tiden til akkurat det DU har lyst til. Ikke glem å ha det gøy da!

Åh ja, forresten, ikke glem "Senkveld" i kveld da, selveste go'programmet :)
For de som er interessert (Vinterbro kanskje :), så går det et minneprogram om Jan Werner på NRK i morgen, ca. kl.20.20 tror jeg. Skal ihvertfall jeg se på. Hvis ikke så er det vel også håndball for de sportsinteresserte. Jeg så faktisk på Norge-Ungarn igår, og de spilte jo knallbra de norske jentene. Moro! Vel, det finnes jo annet å gjøre enn å se på tv også. Få dere litt frisk luft mellom ørene. Jeg skal ta meg selv på ordet og gå meg en lang tur i morgen.

Forresten... Lars og jeg har begynt å spille Squash igjen i Asker, og nå har vi kjøpt oss utstyr også :) Slitsomt, men utrolig bra trening, også er det moro! ANBEFALES!

Peace out. Nå skal jeg på jobb-
Ha det fint folkens!

Ingen kommentarer: