14 november, 2006

Leiebil

Som de fleste kanskje har fått med seg, så har vi kjøpt oss ny bil. En Skoda Fabia 2002 modell, bare gått 60.000. Vi er forsåvidt perlefornøyd med bilen, bortsett fra en stadig blinkende varsellampe... Så idag byttet vi ut bilen vår med en Toyota Yaris Verso for noen dager, slik at feilen på gliset vårt kan bli fikset. Man får benytte seg av bruktbilgarantien så lenge man har den... Får håpe de klarer å fikse det slik at vi unngår blinkende varsellamper i fremtiden.

Det er fortsatt masse snø hos oss :( Jeg omfavner ikke vinteren. Aller mest har jeg lyst til å sparke den så hardt i ræva at den går skikkelig på trynet og slår seg så hardt at den må legges inn på et hospital for årstider. Der kunne den ha blitt til 24. desember 2007, også kunne alle de andre årstidene fylt opp de dagene vinteren var borte. SÅ DET SÅ.

Hva er det på tv idag? "So U Think You Can Dance"!!!!! Æ glær mæ som ei lita jinte på sjølvaste julaften. Noen som ser på????

6 kommentarer:

Anonym sa...

gjett om jeg så på!!! Helt herlig program!!! Tipper jeg kommer til å sitte klistret når den norske versjonen kommer også... Dans, dans, dans åppå borde, utadæsjælopplevelse!!! Travis og Heidi i går da!!! Hjelp!! Og jeg likte Ivan! Synes den moderne var bra jeg.. Benji er kul, men litt vel feminin... Musa som røyk ut var fabelaktig... ÅÅhhhh!! Jeg vil også være så flink!!!
Hvordan har det gått med dansingen din?
Klem K

Anonym sa...

Hvordan er Verso'en? Det var jo den jeg hadde tenkt å kjøpe i utgangspunktet, så jeg er nysgjerrig... Shit altså... Dere fortjener en bil uten feil i hytt og pine nå....
Klem K

Marias skriblerier sa...

Digger det programmet, og Heidi og Travis var helt fantastiske sist gang. Heidi er bare fenomenal da. MEN: Jeg synes at Allison røk ut altfor tidlig, og min mening er at hun skulle hatt Donnyelles plass. Hva synes du? Ivan hadde jeg også veldig sansen for, og jeg liker også godt Benjis personlighet. Mange bra. Donnyelle er kanskje den danseren jeg liker minst.. Gleder meg til neste gang! :)

Marias skriblerier sa...

Dansingen min? Var for sent ute i forhold til alle kursene som startet sist sesong, men jeg skal melde meg på et eller annet etter jul.

Marias skriblerier sa...

Versoen var tragisk. Grei nok å kjøre, men den ser helt komisk ut inni. Komfort er tydeligvis ikke førsteprioritet på den modellen. Så ut som en playmo-bil inni... Ellers helt grei, men kunne aldri tenke meg å kjøpe en sånn bil.

Marias skriblerier sa...

Må kanskje seriøst vurdere Prison Break.