25 september, 2006

Har dere hatt en fin helg?

Selv har jeg hatt en helg med rimelig høyt energinivå... Hadde besøk av min nevø Daniel og Cecilia, min niese, fra fredag til søndag. Fredag var det kino i Asker: Over the edge (over hekken) til småtrollenes store glede. Filmen var ok den, men når ikke opp mot Shrek og Monsters Inc. Men barna synes det var "driiiitkult", og det var jo det aller viktigste. Lørdag var vi på kjøpesenter, på "åpen dag" på brannstasjonen i Asker, 4 timer i badeland (Risenga svømmehall), så Mac'ern, så hjem, så film, deretter en tur ned på lekeplassen hvor vi avsluttet med et besøk på Dikemark Ridesenter. (fikk komme inn å hilse på alle hestene) Så mye tror jeg aldri jeg har gjort på én dag... Tror de små var fornøyde med helgen, og Daniel forsikret oss om at de skulle komme tilbake neste helg ;-)

Håper alle kjente og ukjente har hatt en fin helg. Tusen takk for meldinger på bloggen, har fått en liten oppsving igjen nå :-) Kjekt med bekreftelser på at bloggen leses av andre enn meg... Forresten, hvis dere vil ha noe å le av, så klikk inn på linken Petter har lagt ved en kommentar til "Fårikål-innlegget". Ganske komisk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjenner du igjen denne?
Her kommer en lang versjon av den vi har sett før.
Petter.