16 juni, 2006

Årets første plask

Det tok litt tid i år, men nå har jeg ihvertfall dyppet kroppen min i et ferskvann ikke langt unna, og la meg si det sånn; "Det var friskt!" Kan virke som om "pingletiden" forlenges med et minutt for hvert år som går, for det tok litt tid før jeg våget å kaste meg uti. Min umiddelbare reaksjon etter at stortåen min hadde pirket borti bunnen, og det oppsatte håret mitt ikke lenger var oppsatt, var å svømme alt jeg hadde inn til land igjen... Etter et par iherdige svømmetak slo det meg, det var jo ikke kaldt, men bare veldig forfriskende :) Etter noen ekstra byks i vannet og et par svømmetak til, klamret jeg meg til nærmeste flytebrygge og heiste meg opp. Følgende ting slo meg; Jeg var blitt litt mer pinglete enn året før, teknikken på å komme seg opp på en flytebrygge hadde rustet litt, og crawling hadde definitivt vært kjekt om jeg kunne. ;-)

Årets første dypp får terningkast 5. Det var deilig!

Ønsker dere alle en riktig god helg!

-Maja-

Ingen kommentarer: