16 juni, 2006

Kort innpå

Petter og Ida: Hvordan står det til? Takk for koselig kort forresten. Håper dere har det bra. Hils kjente. Petter, får du fikset Photoshop tror du? Da er du isåfall en engel.

Nina: VELKOMMEN HJEM! Og du? Jeg leste om deg i Natt & Dag. En av de ti beste kokkene i Norge under 30 år!!! Det er STORT og DU er flink!

Mari:
Hvordan går det i den nye jobben? Trives du? Håper det. Hils dine, og spesielt Chessie ;)

Bente og bror: Kvisleis gjeng det? Er alt bra i meieribyen? Deilig med sommer :)

Silje, Lars og Iselin: Hvordan går det på Vinterbro? Vil gjerne ha bilder av den lille.

Erika: Hva skjer i Sverige? Lenge siden jeg har hørt fra deg. Leker livet?

Senja: Håper alt står bra til med dere, og at godværet holder seg en stund. :-)

Rørmyrveien: Håper dere har det bra, og at dere nyter litt fri og deilig sommervarme.

Leo: Du er mitt idol. Forresten, kanskje du skal ta din første dukkert i helgen? ;-) ***

1 kommentar:

Anonym sa...

Det står bra til, kjempebra til. Vi trives her på toppen. Har vært mye og fisket i sommer, og seinere så skal vi på en laaaang bilferie med Toyota'n. Vi skal helt til Bødo. Ellers så jobber vi begge to på samme sted og ikke noe spesielle nyheter har skjedd. Jeg skal få Ida til å skrible ned litt til deg også. Hu er flink til sånt... Men vi skal i dåp til helga. Anders og Line har fått unge nr 2. Lukas heter'n. Vel, vel. Nå sitter jeg på jobben og drikker en deilig kaffe. Håper alt er bra med deg. Når skal vi møtes?