25 mars, 2006

På ski for første gang på 8 år

For et par dager siden spente jeg på meg skiene og gjennomførte min første skitur dette året. Det skal sies at jeg hverken stod på ski ifjor, i for ifjor, ikke året før der, og heller ikke året før der igjen. Så ja, det var lenge siden sist. Konkluderte raskt med at jeg ikke var noen Marit Bjørgen i sporet, men det var allikevel moro. Hadde innbilt meg at det var litt som å sykle, at man ikke glemte det, men jeg vet ikke jeg. Pådro meg et greit stort blåmerke på venstre kne og var rimelig støl dagen etter, men bortsett fra det så var det vidunderlig!
Mari, var jeg ikke flink nå? ;-) Ha en riktig god helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tenker du fikk brukt muskler du ikke visste om engang ja.Du skal vel på påskefjellet, så det er bar å legge seg i trening.

Ord for dagen:
Du krysser alle broer med glede og letthet. Det "gamle" folder seg ut som vidunderlige nye opplevelser. Livet ditt blir bedre hele tiden.