19 januar, 2006

Til dere der hjemme.

Nina: Jeg håper du har det fantastisk på din reise. Vär forsiktig og ta vare på deg! Send meg flere mailer når du har tid. Tove: Jeg har fått meldingene dine, tusen takk! :-) Hvordan er det med deg? Mari: Alt bra? Håper det. Hils dine tre. Kristin: Min eneste Kristin, hvordan er det i Sverige? Marita: Go'jenta. Send meg en mail med litt mer info om hverdagen. Magnus: Kanon at du har fått surfet litt. Kos deg videre! Skal fölge med på bloggen din. Bror og Skiptvedt: Savner dere! Hür er läget? Snakker vi lunsj elle? Silje & Co.: Hvordan er det med dere? Og den lille? Mamma og pappa: Livet hjemme? Bra regner jeg med :-) Onkel Karl-Olav: Hvordan er det i nord? Mye snö ;-) Leo: Savner deg. Dette ble en litt snål melding egentlig. Mange på en gang... Er det dette man kaller å slå to (eller ti...) fluer i en smekk? ;-) Til sist: Glad i dere og savner dere. Ha en fin helg! Snakkes/mailes. Klem fra Maria.

3 kommentarer:

Bloggen sa...

Goy aa folge med paa deg Maria! Men hvor lenge ble du igjen?
Ja, surfing har det blitt litt av, og godt er det.Men naa er vi 2100 meter over havet. saa naa blir det litt langt aa reise. Er i San Cristóbal. Reiser antageligvis til Guatemala om et par dager. Snakkes
klem

Anonym sa...

God morgen Maria.
Sorry at du ikke har hørt noe fra meg på en stund... Jeg har det bra; bortsett fra at jeg har klippet meg, og det ble altfor kort, og jeg liker det IKKE.. Torsdag fredag lørdag snødde det helt utrolig her og det var 1 meter med REN PUDDER, så jeg har vært mye ute. Nå er det mildt, det er fortsatt sne, men den er veldig kram. Nå er vi veldig spent på hvilken karakter du har fått da? Jeg tror en A+!!!!
Vi passer en hund for en venninne. Han heter Manja og er kjempestor. Veier sikkert 80 kg. Han er veldig snill, men ganske lat. Skal passe han i tre uker (bare en uke igjen).
Vi har sett på hus på Skarnes, og vurderer seriøst å flytte dit. Det er et kjempefint hus med strandtomt til Glomma. Det er stort. Hadde du villet besøke oss der? Jeg skal sende deg linken, men akkurat nå var det trøbbel med finn.no.
Jeg håper du har noen supre dager der nede... du må huske at du angrer bare på det du ikke gjør, så hvis du får sjansen til å være med på noe morsomt, så ta den...

Glad i deg vennen
Kos og klem fra Mariflyfly

Anonym sa...

Du, min aller beste venn; jeg er sinnsykt stolt av deg! Du klarer det du bestemmer deg for, om det blir Afrika eller hva som helst. Stå på, lev ut dine drømmer og ønsker vennen min, det er det du blir lykkelig av. Du gjør det andre bare kan drømme om, men aldri våger, ikke la noen si til deg at du ikke kan eller bør. Du vet; jeg er alltid her for deg.
Love U!!!!

Klem Kristin din