05 januar, 2006

Bare noen timer igjen

Klokken er nå halv fire på natten (morgenen) og jeg sitter enda oppe. Dagen idag har vært rimelig hektisk. Ny rekord på antall telefoner på en dag tror jeg, i tillegg til masse annet styr. Digitalkameraet trakk sitt siste åndedrag idag, så dagen før avreise, måtte jeg sende det inn til service... Kjedelig. Men, heldigvis ordnet det seg! Snille Lars lånte bort sitt kamera, så da blir det litt bilder på bloggen allikevel. Hurra! :) Trøtte øyne og et slitent hode melder snart pass, og om ikke lenge er puta min beste kompis. Kan kanskje være litt kjekt med et par timer på øyet før jeg drar. Vel, jeg skal holde dere oppdatert på hva som skjer i Spania, forhåpentligvis både med bilder og fargerike innlegg :-) Er tilbake om to måneder, og mobilen blir som sagt hjemme. Vi blogges! Natti, natt og på gjensyn. Trøtt klem fra Maria Fly Fly

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Maria! Vet ikke åssen sånt funker jeg .... men takk for hilsen - God tur og lykke til!! Er med deg i tankene.
klem fra Tove

Bloggen sa...

herlig Maria! Snart tur! Kan tenke meg at du gleder deg!!! kos deg masse! Det er en ordre fra en liten magnus ute i den STORE verden! Gleder meg til aa se flere bilder!!!

Anonym sa...

Joda ... fant svar fra deg når jeg leita litt, Maria. Ha det bra så lenge.